Fantasin tar aldrig slut

Wow! Jag hittade Justin Bieber av en slump på nätet och frågade lite på skoj om han ville komma hit till Mariestad hem till mig och bli bjuden på Klings glass, Mariestads bästa glass!

Några veckor senare, nästan 2 månader kom han till Göteborg och på vägen till Stockholm kom han förbi Mariestad och knackade på min dörr! Han frågade om jag kunde bjuda honom på glass nu. Det var så grymt häftigt så det var inte sant! Han tyckte det var gott men sen var han tvungen att åka vidare till Stockholm på turné.

Jag berättade i skolan men ingen trodde på mig! Jag blev ledsen och för varje dag som gick retade dom mig mer och mer, till slut slutade min bästa kompis vara med mig så jag hade ingen, verkligen ingen, att vara med. Sen efter ett halvår så brydde ingen sig om mig i skolan. Jag var liksom osynlig så jag bytte skola, till Högelid och fick jättemånga kompisar.

Jag fick 3 bästisar direkt fast en av dom var speciellt pålitlig, snäll, söt och rolig, hon var liksom bäst.

Efter ett tag så berättade jag om Justin Bieber och fler och fler trodde på mig. Jag blev verkligen glad.

 Puss Och Hej Leverpastej <3

 Julia, åk 5 Högelid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0