Mariestad

I Mariestad har vi ett springvarv som heter springtime. Jag sprang det varvet förra året. När varvet startade så ramlade några i början och då råkade en fälla mig så att jag med ramlade. När jag skulle gå upp böjde jag lite på mina fingrar och precis då kom det en och råkade trampa precis över knogarna. Jag fortsatte springa men det gjorde väldigt ont så jag gick av vid hamnen. Jag började gråta så var det en som hjälpte mig. Vi gick till en ambulans som stod där. Dom sa att inget var brutet men när jag åkte in till sjukhuset två dagar efter. Sa dem att två fingrar var brutna så jag fick ha gips i några veckor. Jag har många bästisar. Men vissa är jag mer med än andra. Dem jag är mest med är Stina och Lisa. Dem jag inte är med så mycket är Simon och Isak. Den som jag är minst med är Elin. Ifall man är i Mariestad så måste man se hamnen och äta Klings glassen som finns i Mariestad. Det var Mariestad som kommit på den glassen eller en person som bodde här. I Mariestad vill jag ha ett stort varuhus med H & M, Cubus, Gina tricot, converse affär, Svea affär, stadium och pizzahut. På fritiden är jag med kompisar och tränar fotboll och gymnastik.

Linn Högelid  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0